sobota, 9 marca 2019

4.Wiosenne wietrzenie włóczek.

Ile opróżniłam w tym roku ? ponad 3 kg, sprzatając sypialnię zrobiłam kolejną segregację i zostały takie pojemniki ;
 Ten już pusty,teraz jest pełny z lekarstwami ślubnego i jakieś druty jeszcze tam są.
 Tutaj gazetki robótkowe.
Tutaj nowe włóczki w ilości 0,5 kg z przeznaczeniem na 2 chusty,1 czapkę a z czarnej nie wiem co będzie.Zdjęcia takie prześwietlone ,słoneczko zaświeciło jak skończyłam czyścić okno.
Jeszcze stoi na ziemi szydełkowy worek w którym tez jest ok.0,5 kg włóczki i sweter do przeróbki.
Komoda w przedpokoju też dostała oddechu.
Aktualnie kończę kolejną podkładkę ogródkową oraz na druty wskoczyła chusta,nie będzie bardzo duża,na ile wystarczy włóczki.
Dziękuję za komentarze i odwiedziny.
Takie śliczne kwiatki otrzymałam od przyjaciółki  z okazji rocznicy ślubu.Musiałam je wynieść do kuchni gdyż wnusio był u nas a łóżeczko ma akurat w pokoju gdzie goszczą te cuda a to nie zdrowo.
Byliśmy zobaczyć co na działce.Czosnek pięknie wyszedł.3 żółte krokusy i 3 fioletowe, miernie.Wychodzą tulipany i żonkile.
Kolejny wpis będzie  robótkowy,miłej niedzieli.Uczę się .

26 komentarzy:

  1. Gratulacje 🎆 jubleuszowe, Urszulo!
    Ja mam nadzieję cokolwiek dzierganiowego pożegnać i dac kuzynce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dużo oddaję, mało co u mnie zostaje,tak dla przyjemności.

      Usuń
    2. Kuzynka wziela takze chetnie wszystkie resztki welny skarpetkowej, na pledy, skarpetki, i sama nie wiem co jeszcze. Zobacze przy okazji, bo ona na serio wyrabia. Mase welny tez sobie zakupila.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu:)
    Jak się przejrzy pojemniki na te nasze "przydasie" do robótek, to się zaraz robi w pojemnikach przestronniej;).Veanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Veanko, ostatnio zamiast dziergac to kombinuję z tymo blogami.

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego dla Was z okazji rocznicy! :)
    Plany robótkowe szerokie. Widzę, że dzierganie sprawia Ci przyjemność. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak lubię dziergać,to mnie uspokaja a jak już i tego mam dosyć to gram w kulki,takie życie.

      Usuń
  4. Wielu wspólnych jubileuszy w zdrowiu i szczęściu.
    Hiacynty są urzekające. Moje już ładnie wschodzą w ogrodzie.Nie ciesz się, że masz tyle wolnego miejsca. Jak znam życie, to wkrótce nie tylko pojemniki się napełnią. Warto jednak od czasu do czasu zrobić porządki aby wiedzieć czym się dysponuje. Powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,masz rację,warto czasami czystkę robić,wiem już że kolejne 30 dkg przyniesie córka.

      Usuń
  5. Ula, takie ładne rzeczy z rąk Twoich wychodzą, że miło popatrzeć. Nie zmarnujesz ani chwili, ani jednej nitki, z której można coś zrobić:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,nie lubię wyrzucać tego co lubie,porzadkując rzeczy swoje i moich wnuków(też trochę mam u siebie),jeśli jest coś do sprucia to odkładam a póxniej pruje.To nie jest sknerstwo, tak juz mam,w domu jak cokolwiek robiłyśmy ze siostrami to tylko jakieś stare klamoty dostałyśmy,moja mama na drutach robiła przeważnie wzorem gładkim bo szkoda włóczki,były to czasy że biednie było 5 dzieciaków, biednie a wesoło,co będę smęcic.

      Usuń
  6. najserdeczniejsze życzenia i wielu wspólnych dni w szczęściu i zdrowiu 💓
    Porządki w przydasiach? Zbieram się już od jakiego czasu, ale szkoda mi się ze wszystkim rozstać 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, podaj prosze Twój adres bo widze Cię na Google plus a i one maja być zamkniete.

      Usuń
  7. Uleńko serdecznie dziękuje za informację o zamknięciu bloxa. Spięłam się i troszeczkę "spraw" związanych z moim blogiem pozałatwiałam.
    Nawet na blogger zawitałam, oto adres "Ja kobiety" w nowym miejscu https://kuferekzrozmaitosciami.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego z okazji Rocznicy ślubu. :)
    Takie wietrzenie zwalnia przestrzeń na nowe przydasie :)))
    Plany super, kwiatki piękne, a w ogródku mam podobnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko napisz proszę, co trzeba zrobić, tzn, ustawić w bloggerze, żeby razem z nazwą bloga pojawiało się zdjęcie z aktualnego postu. U nie są tylko podlinkowane nazwy blogów i nic więcej się nie pojawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula już znalazłam odpowiedni gadżet i mam na blogu, to co chciałam:))
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wazne że juz jestes,ciesze sie.

      Usuń
  10. Mam jeszcze włóczki, które leżą parę lat, bo nie mogę się zmusić do dziergania! A tymczasem dokupuje nowe, bo czasem, rzadko, ale się przydają!
    Ze starych planowałam skarpetki robić. I tylko na planowaniu się skonczyło! Przydałby się kop w tylną niewymowną! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilko, kolejne 30 dkg będzie,było tego tyle tam i tu,że sama nie wiedziałam co i jak.Postaram się tak nie gromadzić bo ile można koców i pledów robić.Córa i synowa mają po 2,siostra ma 1,siostrzenica 2,ja mam 2.Podkładów działkowych nie zliczę ale te zawsze mozna sprezentowac.

      Usuń
  11. Przeczytałam Twój komentarz u ciotkielizy na bloxie, instrukcję pisałam hanuli1950 w komentarzu, łopatologia stosowana. Niestety, wszystkie zdjęcia są w osobnym folderze, co przy blogach robótkowych jest ważne, bo są kmpletnie oderwane od wpisów. Ale przynajmniej można skopiowac na dysk ku pamięci to, co się miało kiedys...
    http://fotkihanuli1950.blox.pl/2019/03/PIPER.html#ListaKomentarzy

    tam jest klik-po-kliku, co i jak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję,blog na komputerze zapisany,import do wordpressa zrobiony tylko obrazków brak.

      Usuń
    2. stary adres bloxowy, cytrynka1atgazetapl, Ze zdjęciami nie pomogę, niestety...

      Usuń
  12. No i pojawię się?

    kolewoczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiam się, tylko nie mam podglądu, że są nowe wpisy i komentarze :-(
      U Ciebie już wiosna :-))) W koszyczkach ;-)

      kolewoczy

      Usuń
  13. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. U Ciebie też się dużo dzieje, prace piękne. A porządkowanie przydasiów i u mnie by się przydało:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń