sobota, 30 marca 2019

8.Chusta nr 1 ?

 Z 11 dkg włóczki Yarnt powstała taka chuścinka,Lekko zaokrąglona, szerokość 150 cm,wysokość 75cm, druty nr 4,5.
 Zbliżenie wzoru, zbyt duzo wzorków na druty nie potrafie.Tu kolorek dosyć zgodny z realem.
Czemu chusta nr 1?czekają w kolejce jeszcze co najmniej 3 lub 4 chusty.Oglądałam moją galerię zdjęć i policzyłam chusty,jest ich 20 ,to nie wszystkie które zrobiłam,w latach pierwszej młodości robiłam kilkanaście na szydełku ale fotek juz nie ma.
Ta chusta powstała po spruciu chusty Milos ,nie pamiętam nazwy,było to razem robienie w grupie i wyszła mi wtedy chusta o szerokośći ponad 3,8 m.zdecydowanie za dużo,sprułam.Kolejna chusta która powstała z tej włóczki to Nordic Romance, została resztówka i powstała ta chusta,może też słuzyć jako szalik.
Kolejna robótka jaką dziergam to nowa serwetka na koszyczek,miło się dzierga,mała rzecz.
Dzisiaj cudowna pogoda,może pójdziemy na działkę? nie wiem jeszcze.Kolejny tydzień znów zaganiany, lekarz, sadzenie kwiatków na grobach,ślubny coś wspomina o wiertarce czy szifierce(jakby mało tego miał),to znów wyjazd autobusem za miasto i pół dnia z głowy.
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze, życzę słonecznego i miłego tygodnia.
O..jeszcze,porządki świąteczne już zaczęte,lubię takie wietrzenie szaf.

39 komentarzy:

  1. Świetna chusta:)Bardzo podoba mi się wzór i kolor:) Miłego porządkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się też podoba, ale jakoś nie mogę się zebrać, by coś takiego zrobić. Chociaż nie powiem, cztery lata temu zaczęłam, dorobiłam do połowy i ..... leży do tej pory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna chusta wyszła. Podobają mi się kolory.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to za trudne. Kiedyś zrobiłam chustę na szydełku i ... na tej jednej się skończyło! ;)
    Dobrego tygodnia! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,to nie jest takie trudne -mówię o tym wzorku,ażurów nie potrafię,

      Usuń
  5. Szydełkiem zrobiłam kilka, ale to dawno było, nawet bardzo. Twoja śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już Cię zapisałam, teraz mi nic nie umknie
    chusta kapitalna

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś śliczną chustę :)
    Wzór i kolor bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, trzeba coś z zapasów robić,dziekuję.

      Usuń
  8. Przepiękna chusta, no i przypomniałaś mi mimochodem, że święta się zbliżają.
    Trzeba się wcześniej wziąć za ogarnianie mieszkania, bo nie lubię jak i sprzątanie, zakupy, gotowanie i pieczenie się razem skumulują.
    Udanego nadchodzącego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie lubię robić na tkzw ostatni gwizdek, pewne produkty nawet zamrożę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kolory i ciekawy wzór , urocza pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytam, tylko oglądam - piekne kolory :-) A czemu nie otwiera mi się Twój blog od razu z nicku???

    kolewoczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna ta Twoja chusta.
    Ja potrafię przerabiać różne oczka, mam książki ze wzorami, a jak wykonam jakąś dzianinkę, to dramat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna chusta! Jednak druty maja swój niepowtarzalny klimat. Serdecznie pozdrawiam i dziekuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,druty mają coś,jednak wolę szydełko,przyzwyczajenie ?

      Usuń
  14. Bardzo fajna! Chyba wydedukowalam system ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię chusty i wszelkiego rodzaju duże szale, bo można się nimi doskonale otulić w chłodne dni. :) Śliczną chustę wyczarowałaś. Z pewnością będzie ciepłym i miłym dla oka dodatkiem do jesienno-zimowych kreacji. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za wizytę i miły komentarz. :)
      A post nowy jest - zgodnie z życzeniem. ;))
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

      Usuń
    2. Dziękuję,byłam ,jest wspaniały.

      Usuń
  17. Bardzo mi się podoba chusta, jej kolor. Wyszła super, będzie jak znalazł na najbliższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Twoje zdolności, ja niby potrafię robić na drutach i szydełkować też, ale nie mam cierpliwości, ale obiecałam że zrobię buciki małej Urszulce, pochwalę się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Ewciu, Twoje prace są wspaniałe,

    OdpowiedzUsuń