wtorek, 19 marca 2019

5.Kolejna podkładka.

 Dalej sprzątam.Podkładka na działkowe krzesło.Chwilowo dosyć podkładek.
 Bardzo dziekuję wszystkim za życzenia,dla Was wirtualny poczęstunek.To jest śmietanowiec wg przepisu Janeczki -blog  Janeczkowo.blogspot.com
Roślinki pięknie wyszły,wnet będą pikowane.Obawiam się że kocica będzie do nich dochodziła tak jak dochodzi do pelargonii.
Bardzo dziekuję za życzenia,odwiedziny i komentarze.

Mój stary blog udało mi się przenieść do Wordpressa ale bez obrazków, obrazki są zapisane na komputerze zgodnie wszystko ze wskazówką od bloxa.I tak chyba zostanie.
Mam nadzieję że galeria na Gazeta.pl nie zniknie.Naprawdę mnie to zmęczyło to zamieszanie z blogiem.
Sporo sie działo i dzieje,tak imprezowego marca jeszcze nie miałam.Każdy weekend zajęty a w weekendy to najwiecej dziergam.Teraz na drutach chusta.

14 komentarzy:

  1. Świetnie wyszła podkładka.
    Za ciacho dziękuję - mniamuśne jest :)
    Fajnie, że przeniosłaś przynajmniej teksty na Wordpressa - jeszcze obrazki dodasz i będzie całość.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi przenosinami obrazków to musze pomysleć,

      Usuń
  2. Częstuje się słodkościami!
    Mniamuśne!
    Na temat Bloxa nic nie powiem, bo musiałyby różne jaśniste z ogonkiem fruwać, tak jestem wściekła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nakręciłaś mnie tym ciastem, chyba sobie w zastępstwie za chwilę usmażę naleśników;).
    A ciasto upiekę na weekend.
    Roślinki pięknie rosną, czy to z własnych nasion?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dopowiem, ze pięknie urządziłaś się tutaj na blogspocie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie to co ma być,muszę pomyśleć a rozumu coraz mniej,

      Usuń
  5. Myślę, że wszystkich zmęczyło to zamieszanie; ja skończyłam dwa dni temu. Doszłam do wniosku, że nie ma nic złego, co by na dobre nie wyszło. Tak jest w moim przypadku; Blogspot daje większą ofertę wizualną, a ja na nowo zaczynam angażować się w blogowanie. Podkładki jak zawsze śliczne, roślinki bardzo dorodne. Ja swoje wysiałam w tunelu, też powoli wschodzą.No może nie są tak imponujące jak Twoje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,jeszcze powoli mi to idzie,wzrok musi się przyzwyczaic,

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba tu ma Twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula, masz ładnie, kolorowo, tylko ja, trąba jedna, nie umiałam znaleźć nowszego wpisu. Zaklepałam w zakładkach Twój blog i wciąż się dziwiłam, ze nic nowego nie ma, bo ciągle wyskakiwał jeden jedyny, ten zaklepany wpis. Dopiero teraz znalazłam;)Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń