wtorek, 17 września 2019

32.Mam komplet zimowy.

 Nareszcie skończyłam czapkę zimową, szaliczek w zeszłym roku chyba zrobiłam a że była włóczka to dlaczego nie zrobić czapki.
 Szalik był robiony ściegiem francuskim więc czapka też.Zrobiłam najpierw opaskę a potem z brzegu opaski narzuciłam oczka i robiłam dalej,wyszedł prostokąt, na końcu dwa rzędy zrobiłam po dwa oczka razem a resztę ściągnełam nitką no i czapkę zeszyłam.Ot i cała filozofia.
 Włóczka to Alize superlana Klasik ,Batik Design. 25 % wełny, 75 % Acrilic. Druty nr 3,5.  Fajna spręzysta,miękka włoczka.
I dla oka, jako poplon szwagier wysiał rośliny miododajne dla pszczółek, pieknie ten łan wygląda.

Dzierganie- teraz będą znów 3 ozdobne serwetki na słoiki i chyba mała czapka.

Działkowo- idzie jesień, czas kończyć ,powoli zaczyna się przeróbka warzyw,buraków ,przycinanie malin,itp.Nadal zbieram cukinię,jabłka,fasolkę szparagową,rzodkiewki,troszkę malin.

W niedzielę malutki wnusio ma chrzest, będę robić tort ,zamysł i produkty już są ale jak wyjdzie to się zobaczy.
Bardzo dziekuję za komentarze i odwiedziny.Pozdrawiam.

37 komentarzy:

  1. Piękną czapeczkę wydziergałaś Urszulko! Największym atutem jej, jest prosty sposób wykonania i kolory. Razem z szalikiem tworzą super komplet. Teraz chłody już ci nie straszne:)
    Tort dla Wnusia na pewno będzie smakowity i wspaniały:)
    Pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka wygląda rewelacyjnie Ulu, jesteś niesamowita! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Tak samo dokładnie parę czapek popełniłam. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny komplecik na jesienną pogodę, kolorki bardzo przyjemne dla oka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wyszedł komplecik . Na zimę jesteś przygotowana . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste wykonanie, a efekt śliczny. :)
    Zima Cię nie zaskoczy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi sie podoba , dobrze na głowie siedzi i cieplutka.

      Usuń
  7. Bardzo sympatyczny komplecik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLiczne dziergadełko :) Może zimę odstraszy, tak jak noszenie parasola odstrasza deszcz? Zimno się zrobiło ale na weekend ma sie ocieplić co byłoby wskazane ze wzgledu na Twoją rodzinną imprezę. Udanego tortu! I życzenia dla Maluszka najlepsze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anno, niby słoneczko ale chłodno, moja sukienka zostaje w szafie,trzeba coś innego założyć.

      Usuń
    2. Ula, jak poszło badanie? Trzymałam kciuki.

      Usuń
  9. Bardzo fajny ten komplet sciegiem francuskim, a szczególnie, ze jest tam w poprzek. Byc moze sciagne pomysl... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś robiłam w ten sposób czapkę i bardzo mi podpasowała:)
    Twój komplecik kolorystycznie bardzo ładny.
    Faktycznie pora pomyśleć o dzierganiu czegoś cieplejszego:)
    Udanego i miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycająca czapka! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały komplecik, zimą nie tylko będzie Ci ciepło. Na pewno idąc ulicą zauważysz zazdrosne spojrzenia przechodniów 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna czapka i super komplecik na chłody. Piekna wręcz i te kolorki. Miododajne roślinki cudnie się prezentują . Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, komplet też mi się podoba a włóczka naprawdę rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny urobek. Nie tylko piękny w swojej kolorystyce, ale i ciepły. Czapka wygląda też na milutką w dotyku.
    Przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplecik jest śliczny. Tyle kolorów tęczy. Kiedyś dostałam od cioci podobny zestaw na zimę, tylko ciut za duży i muszę lekko od spodu czapę podwijac.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny komplecik :) Sama chętnie w takim bym chodziła. Pewnie jest bardzo ciepły?

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny! Ja ostatnio kupiłam sobie czapkę w sklepie Sterkowski.pl i jestem z niej naprawdę bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że masz rękę do rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń