poniedziałek, 30 września 2019

34.Kolejny szybki prezent.

 Było zaproszenie dla całego rodzeństwa na obiad pożegnalny, co tu zabrać? myślę , przecież oni żadnych przetworów już nie robią, nie mają czasu a może z wygody?
 To wydziergałam kolejne serwetki na słoiczki, fajna robótka, można zapasy i końcówki wykorzystać.
 Tym razem opakowałam słoik z fasolką w occie, ogórki w musztardowej zalewie,sok z renklod i dżem z tych samych śliwek, dodałam 1 marchew ,paprykę i jabłko, tak dla radochy.Obdarowana zadowolona .Chyba w tym roku jeszcze jeden taki zestaw będzie zrobiony na parapetówkę do nowego domku.
Ten bukiecik moich róż już chyba ostatni w tym roku.Piękny prawda?

Działkowo - jeszcze nie wszystko zebrane, pogoda nie sprzyja pracy na działce.
Robótkowo- powolutku dziergam ozdoby BN, jakoś nadal idzie jak krew z nosa.A może jakąś włóczkę sobie kupić bo cały czas zapasy wyrabiam? duzo już nie ma.

Bardzo dziękuję za pochwałę tortu, był smaczny, w listopadzie będzie kolejny dla dwulatka naszego.
Pozdrawiam wszystkich i pięknej jesieni życzę.

26 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że nie będziesz mi miała za złe, gdy Twój pomysł skopiuję? :-)))))
    Ozdoby na BN u mnie jeszcze nie wystratowały. Lenia mam!
    Ciepłe i Puchate posyłam! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, to nie jest mój pomysł, sporo sportu oglądam.Ciepłe i Puchate dla Ciebie.

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na prezent - moje róże kwitną ale straciły liście! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tymi serwetkami na słoiczki , od razu odświętnie wyglądają. Pomysł na prezent rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na prezent. Serwetki na słoiczki wyglądają cudownie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity pomysł. Serweteczki dodają szyku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i smakowite prezenty:) Też mam dużo resztek nici i muszę je koniecznie wykorzystać. Tylko czasu brak!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ten czas to problem a u mnie trochę leń robótkowy, sportu sporo oglądam.

      Usuń
  7. Jak zawsze wspaniale i pomysłowo przygotowałaś prezenty. :)
    U mnie trochę resztek leży i chyba już z nich nic nie zrobię.
    Muszę pomyśleć co z nimi zrobić.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze raz będzie zestaw, resztki są od takich robótek.

      Usuń
  8. Swietne te serwetki, czyba w koncu tez zaczne... ;) jakby nie bylo, pólslupki mam w jednym palcu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny prezent! Byłabym takim zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula, śliczne, takie delikatne koronkowe serwetki. Słoiczek z niespodzianką wygląda uroczo. Pomysł miałaś fantastyczny:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny prezent i do tego taki smakowity. Róże przepiękne. Kocham te kwiaty , są zachwycające choć kolczaste.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent debeściarski. Myślę, że masz rację, często z wygody, leinstwa, ludzie nie przetwarzają już nic.
    Szydełkowe serwetecki na zakrętki - rewelacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń