środa, 18 listopada 2020

95.Bombkowania c.d

Zrobiłam 10 bombek z wypełnieniem akrylowym, powiem że jest trudniej. Szukałam filmików ,opisów i drogą prób i błedów musiałam troszkę zmodyfikować wzory autorek tych projektów.
Te 4 bombki pochodzą z bloga "Szydlaki Cudaki", schemat w formie pisemnej ale cudownie rozpisany,musiałam go trochę zmniejszyć.

 Te 2 bombki na dole zdjęcia to od Aurelia Lewicka z filmiku, też musiałam zmniejszać, pozostałe cztery to moja "radosna twórczość'. Nici to Maximum, szydełko 1,25.

Jeszcze mam 5 małych bombek i 1 większą do obrobienia , jeśli się znudziło to trudno, i tak je zrobię.Sa też zrobione 2 gwiazdki ale 2 sztuk nie będę usztywniać, zrobię więcej to usztywnię.

Bardzo dziekuję za liczne komentarze i odwiedziny, pozdrawiam serdecznie do następnego razu.

48 komentarzy:

  1. Uleńko śliczne są! I jak dużo ich zrobiłaś, podziwiam! Pokombinowałaś, ale dałaś radę i wyszło pięknie :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś poszło ,teraz kombinuje z mniejszymi.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ula ja generalnie robię wszystko na szydełku z filmików Aurelii Lewickiej. Na akrylach robi mi się świetnie , aczkolwiek jeżeli chodzi o bombki to zazwyczaj musze dodawać z 1 lub 2 rzędy bo robię ciasno.
    Pokazuj co tam wydziergałaś. Podziwiam za samodzielne wymyślanie wzorów. Ja jeszcze nie jestem na takim etapie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania , ja odwrotnie ,muszę zmniejszać, mam mniejsze te akryle.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Od razu wyobraziłam sobie jaka piękna musi być choinka z TAKIMI bombkami!!REWELACJA!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne! 10 bombeczek, to już jest wyczyn pracowita mróweczko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka z takimi bombkami będzie przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, jeszcze gwiazdki do tego, dziękuję.

      Usuń
  6. Ależ zabomiłaś:)Bardzo ładne wzory. Do pełni szczęścia brak tylko śniegu i choinki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! No to zaszalalas :)) śliczne cudenka. Już sobie wyobrażam jak będą wyglądać pięknie na choince :) a jak dorzucisz do tego gwiazdki-sniezynki, to klękajcie narody !!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałam komentarz i przepadł w czeluściach interneta...?
    Bombki przepiękne! Jak zrobisz do tego gwiazdki-sniezynki to klękajcie narody!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Zosieńko, śnieżynki mam z poprzednich lat.

      Usuń
  9. Ula! Boskie bombki!!!! Przepięknie je wydziergałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są!, chciałabym kiedyś zrobić chociaż jedną, na razie to wyszły mi tylko gwiazdki. Ja ogólnie słabo orientuję się w schematach a jeszcze przerobić któryś do własnych potrzeb..cienko to widzę. Dlatego podziwiam Cie za to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie robiłam, są fajne filmiki ,"Szydlaki cudaki" jestem tam zachwycona opisem.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Bardzo efektowne , pięknie ozdobią choinkę. Miłego weekendu 🍄☘️☘️🍄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sama nie mogę się doczekać.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Uleńko to cudeńka prawdziwe👍Super wyszły. Już widzę choinkę jak panna młoda wystrojona🙂 Będzie piękna🌝🎄 Serdeczności i CiP 😃 anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, mam stare piękne bombki szklane, robię to głównie z powodu maluchów.CiP odsyłam.

      Usuń
  13. Prześliczne te bombki!!! Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wzajemnie ,Tobie też życzę.

      Usuń
  14. Fajne te Twoje bombeczki. Ja zaczęłam obrabiać dużą, i póki co leży, na leżąco nie idzie szydełkować!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachecam do odwiedzin Rossmana,oczywiscie mozesz wszystko obejrzec w internecie i zamowic,jest naprawde znacznie taniej,zaplacilam mniej niz 100 zl,polecam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulu, przecudne są te bombeczki. Czuć, że święta nadchodzą i są coraz to bliżej. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę o świętach, będą jakie?ale będą i się cieszę.

      Usuń
  17. Przepięknie prezentują się te bombki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne bombki,jeszcze jakieś gwiazdki i choinka będzie piękna 😍
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gwiazdki są z innych lat, kilka zrobię nowych.

      Usuń
  19. Bardzo ładne bombki. Czasami musi się zmodyfikować schematy. Rok temu u ubierałam bombki w świąteczne szatki a w tym roku ciągnie mnie w gwiazdki. Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gwiazdki też zaczęłam robić, chociaż mam zapas.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Bombki cudo. To jest praca wysoce artystyczna. Maria.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam się, że mam podobne doświadczenia jak Ty, zawsze musiałam modyfikować wzory :) Gwiazdki robię hurtowo a potem również hurtowo usztywniany nierozcieńczoną Ługą.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę! :))

    OdpowiedzUsuń