poniedziałek, 15 lutego 2021

112.Jutro ostatki.

Jutro ostatki , ostatni dzień przed postem,  moje pączusie z Tłustego Czwartku ale 4 szt zamroziłam i jutro rozmrożę do kawki, pączki nadziewałam marmoladą i makiem który był jeszcze zamrożony od świąt Bożego Narodzenia.
I dowód że robilam sama, ciasto rośnie sobie.


 Pączki zgłaszam do zabawy u Splocika   https://splocik2.blogspot.com/

 

1. Kto w tłusty czwartek nie zje pączków kopy, temu myszy zniszczą pole i będzie miał pustki w stodole. 

Pączki były jedzone i w Tłusty Czwartek i jeszcze jutro będą jedzone.

Dziekuję za piękne komentarze i odwiedziny,  a teraz czas na ozdoby wielkanocne, to działamy.

33 komentarze:

  1. Ula super Ci wyszły te pączusie i na pewno są pyszniutkie. Fajnie że się wpasowały w wytyczne zabawy u Splocika.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pączki były dobre, ciekawe jakie będą po romrozeniu.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ależ smakowicie wyglądają, aż niemal czuję ich smak na podniebieniu. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pączki swojej roboty są doskonałe . Rzadko je piekę , bo niestety nie nam umiaru. Miłego tygodnia ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz do roku mogę upiec, dla tradycji ,pozdrawiam.😘😘😘

      Usuń
  4. Wspaniale paczusie,wszystkiego najlepszego, a po paczusiach ...post,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest post ale jak młodzi na niedzielną kawkę przyjadą to o tak muszę coś upiec, pączki nie ale babkę tak.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Smakowicie wyglądają te Twoje pączusie:))
    Ja także w tym roku smażyłam pączki, było ich 36 szt., czyli nieco więcej niż 1/2 kopy i zostały skonsumowane w ciągu dwóch dni; nie miałam co zamrażać ... chyba za mało zrobiłam:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sporo, u mnie 20 wyszło, po wystygnięciu od razu zamroziłam, muszę to sprawdzić.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Pączki wyszły piękne, sam też w tym roku się przemogłem i pierwszy raz upiekłem pączki oraz faworkami. Pączków wyszło niedużo, za to faworków trzy wielkie talerze!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko pączki z 1/2 kg mąki, były smaczne.Pozdrawiam

      Usuń
  7. Po rozmrożeniu, dobrze smażone pączki nic nie tracą na smaku! Tego jestem pewna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj zjem, będę wiedziała po konsumpcji.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak , udały mi się, nawet nadzienie zostało w środku.

      Usuń
  9. Wyglądają baaaardzo apetycznie i na pewno tak smakują! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś ten robiłam wlasne pączki i faworki. Teraz tylko kupuję. Może gdyby wnuki były przy mnie byłoby inaczej. Twoje pączusie smakowicie wyglądają . Super. Do Wielkanocy już blisko i może zimę już pożegnamy . Pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz do roku robię, jedliśmy 2 dni, sąsiad też otrzymał.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. W czwartek oczywiście jadłam pączki, ale Twoje tak apetycznie wyglądają iż mam ochotę je skosztować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dzisiaj ostatnie 4 do konsumpcji, te z zamrażarki.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Zjadłam tylko 1 pączka w Tłusty Czwartek, ale to dlatego, że był sklepowy, a sklepowe jakoś tak z roku na rok są coraz mniej smaczne... Takich domowych jak Twoje z pewnością zjadłabym kopę:-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pączki własnej roboty są najlepsze! Palce lizać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dzusiaj te rozmrozone były pyszne.Pozdrawiam .

      Usuń
  14. ooo ja, ja tu wchodzę przed obiadem, a tu takie pyszności. Ale mi smaka zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko szybko upiec ,dzisiaj zjedliśmy jeszcze te zamrożone, smaczne były.

      Usuń
  15. Ulcia, choć jest już po Tłustym Czwartku to znów mam smak na pączki tak u Ciebie apetycznie :). Ja jeszcze nigdy nie piekłam pączków, ale chyba muszę spróbować :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas spróbować.Kiedys ten pierwszy raz musi być.Jadlam dzisiaj te zamrożone i były świetne, pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  16. Pączuszki baaardzo apetyczne, ślinka cieknie... ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,były smaczne i te rozmrozone też.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. This is very educational content and written well for a change. It's nice to see that some people still understand how to write a quality post.!
    ហ្គេម​ SLOT ONLINE

    OdpowiedzUsuń