środa, 17 lutego 2021

113.Wielkanocne jajka.

Dzisiaj już Środa Popielcowa, ważny okres poprzedzający Wielkanoc,  czas złapać się za robótki wielkanocne. Jajka akrylowe z koszulkami. Kolory bardzo przekłamane , to ciemna zieleń, ostra żółć, seledyn i blada żółć.
Zrobiłam 6 mniejszych,
Trzy bardzo duże , bazowałam dosłownie na końcówkach nici, kordonków wszystkich zostało raptem ok.5dkg i 10 dkg białego Maksimum.  Po takim remanencie trzeba kupić i wczoraj doszły , myslę że jeszcze jaka powstaną , akryle jeszcze są.

 I moje zakupy, jakie to fajne uczucie.

Coś wielkanocnego już jest, czas zatem przystapić do zabawy u Ani czyli teraz szydełko ,biały kordonek i będzie się robić KORONKOWA PANDEMIA. 

To się pochwaliłam. Dziekuję za komentarze i odwiedziny. U nas deszcz pada.  

Pozdrawiam.

55 komentarzy:

  1. Piękne ubranka dla jajeczek, bardzo mi się podobają.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są Twoje koszulki na jajkach. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pochwałę, Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Przygotowania świąteczne już ruszyły u Ciebie - jajeczka świetne.Ja w tym roku też postawiłam na pisanki ale płaskie:)
    Zakupy zawsze cieszą:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli trzeba się szykować, nie lubię na ostatni moment cokolwiek robić.Zakupy uwielbiam ale muszę uważać aby mnie nie poniosło.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Śliczne są te Twoje jajeczka Ulcia. Ja do swoich jeszcze nawet nie usiadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że względu na zabawy musiałam wcisnąć i te jajka które mają być prezentami.

      Usuń
  5. Ula gratuluje tych jajeczek . Super wyszły . Dziękuję też za reklamę nowej zabawy. Ja się ostatnio też szydełkiem pobawiłam i zrobiłam sobie gwiazdek na zapas :-)A takie zakupy to ja uwielbiam. Świetne kolory zakupiłaś , będzie się działo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te gwiazdki to trzeba robić kilka naraz bo tak ci tydzień jedna to do bani.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Jejciu! Ty już w blokach startowych! Ja nawet o tym jeszcze nie pomyślałam, że Święta Wiosenne za pasem!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mam kilka zabaw i muszę coś innego też zrobić, chociaż o sw wielkanocnych też już myślę w różnych dziedzinach.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. No tak zakupy zawsze poprawiają humor 😀 piękne kolory kordonka,teraz powstaną następne kolorowe prace,jajeczka super, widać już powoli przygotowujesz się na nadejście wiosny 🙂
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, raczej komuś przygotowuję jsjuszka, młodej parzę i komuś na prezent
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Takie zakupy to ja rozumiem, oj będzie się działo u Ciebie szydełkowo, widać już po tych koszulkowych zapowiedziach. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powoli się będzie działo ale już miałam wszystko wyrobione a jakis zapas musi być.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękne jajeczka i świetny zakupy. Na akrylowych jajeczkach nie trzeba usztywniać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odpada usztywniane ale kurze wydmuszka też mają swój urok

      Usuń
  10. Śliczne te jajeczka! Bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie kolorowe te Twoje zakupy. Trzeba sobie sprawiać odrobinę radości, a co :) Świetne jajeczka, dawno za mną takie chodzą, ale wychodzi jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zakupy musiały być, zero na stanie.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Piękne ubranka wydziergałaś. Szydełko i druty mają to do siebie , że nawet z małych końcówek można wyczarować takie cuda. Pozdrawiam cieplutko ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ale kiedyś i resztki się kończą.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ładnie ubrałaś jajeczka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze sporo do obrobienie, chyba cały rok będzie bozonarodzeniowo wielkanocny.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Twój post uświadomił mi, że wielkanocnie jestem w lesie;)
    Było ostatnio parę spraw do załatwienia, które skutecznie mnie spowolniły... nic to, trzeba będzie wziąć się w cugle ;)
    Akryle w ażurach pięknie się prezentują! Zakupy niedługo będziemy mogli podziwiać w nowych fantastycznych pracach :).
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, jeszcze zdążysz, póki co to siedzę w białej nici ale dopadnie też te kolorowe.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. takie ręcznie wykonane ozdoby zawsze zachwycają i tak jest i tym razem:) a zakupy zawsze poprawiają humor i te nasze, rękodzielnicze jeszcze bardziej;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewno że to radość przy zakupach takich , muszę uważać ale kordonkow było już zero .Pozdrawiam.

      Usuń
  17. ojej! jak fajnie, że tu już wielkanoc <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uleńko jak pięknie jajka ubrałaś :). Ślicznie wyglądają! Mnie przydasiowe zakupy również bardzo cieszą :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko , jeszcze będzie sporo jaj i bombek.Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Pięknie przygotowujesz się do Wielkanocy. Jajeczka bogato i kolorowo przystrojone przyciągają uwagę.
    Ciekawa jestem co powstanie z nowych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z tych jajek nic chyba w domu nie z9stanie,to na prezenty,Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Pięknie jaja ubrałaś Urszulko. Kolorowo,wiosennie. Cieszą takie zakupy i to bardzo. Coś o tym wiem . Usciski 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie lubi takich zakupów, jajek i bombek do ubierania u mnie jeszcze sporo. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Przepięknie wykonane jajeczka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ula, to jest pozytywne myślenie i tylko brać z Ciebie przykład :))) Myślisz do przodu, planujesz i tworzysz, jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to są zabawy blogowe, narazie motywują. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Super, że potrafisz się tym cieszyć i tą radością się dzielić :)))

      Usuń
  23. Piękne jajeczka wydziergałaś. U mnie na razie Wielkanocy nie widać, choć już myślę o kartkach. Na razie dziergam kolejną chustę.
    Czekam na Twoją koronkową pandemię, na pewno będzie piękna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, koronkowa pandemią niebawem będzie, jeszcze fotki i wpis. Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Ależ słodkie jajeczka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne jajeczka, Uleńko. I od razu czuć w powietrzu, że święta Wielkanocne są tuż tuż. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powoli zbliżają się piękne święta.Pozdrawiam

      Usuń
  26. Zapachniało świętami u Ciebie🐣. Przepiękne jajeczka wyszydełkowałaś. Dziś pięknie świeci słoneczku☀️ i czuję się że wiosną coraz bliżej, a z nią Wielkanoc. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powoli nadchodzi ten czas a i wnukom kupiłam dzisuaj drobne prezenty od zajączka. Pozdrawiam

      Usuń
  27. Wow jaka ilosc!!! Powala :):):) swietne zakupy, cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.Ile jeszcze czeka na obrobienie.

      Usuń
  28. Zakupy udane to i produkcja wielkanocnych jajeczek ruszy ponownie. Super takie jajka, czy do koszyczka, czy jako zawieszki na drzewku/gałązkach baziowych i innych zielonych już. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiesz nie jestem zadowolona z tych nici, może będę łączyć kolory , jakieś szorstkie.Jajka i tak będę tworzyć.Pozdrawiam.

      Usuń