niedziela, 5 września 2021

141.Zabawa u Ani,Oli i Justyny.

To już część ósma, miały być gwiazdki a mi zachciało sie aniołkow,  aniołki wg filmiku Aureli Myszki Szarej.
Wydawały mi sie dosyć spore to zaczęłam je zmniejszać, wyszły róznie.
Ten jest oryginalny.



 Zbiorcze zdjęcie dla Ani. Dziekuję za zabawę. 

W sumie zrobiłam około 40 gwiazdek w tym roku,  zostały 4 szt. Bombki dostała siostrzenica jeszcze w ramach prezentu ślubnego, dobrała też gwiazdki a 18 gwiazdek poszło na aukcje charytatywne.

Dzisiaj tylko tyle, aktualnie kończę wiekszy projekt do zabawy u Splocika.

Działkowo: teren po ogórkach ślubny skopał, rodzą nadal maliny i jeżyny, jabłka poszły do sąsiadów i jeszcze są na drzewie, cukinie 4 szt też dostali sąsiedzi, koper ściełam i zamroziłam ale będzie dalej rósł.Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknej złotej jesieni.

38 komentarzy:

  1. Same trudne rzeczy robisz. I nie boisz się nowości. Fajnie Ci wyszły te aniołki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, aniolki z filmiku, generalnie wolę schematy.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne dekoracje, nawet nie wiedziałem, że koper można mrozić. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sporo mroze i koper, marchew, pietruszkę, seler, liscue selera, por krojony ,fasolę, buraków nie mroziłam jeszcze .Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Super aniołki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chcialam wypróbować, pozdrawiam.

      Usuń
  4. Śliczne te aniołki, takie delikatne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, trzeba coś innego spróbować, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ula, prześliczne aniołki, ale nie chcę jeszcze o zimie myśleć, a one choinkę przywodzą na myśl. Niemniej podziwiam 🙂🙂🙂
    Koperek zamrożony mam przez całą zimę, jest idealny do sosu, kapusty, ziemniaków - jak prosto z grządki.
    Uściski i CiP przesyłam 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja już kupuje powoli i prezenty świąteczne i urodzinowe, końcówka roku bogata w urodziny, po drodze Mikołaj, jest sporo tego.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Urocze aniołki. Równie ciekawe, jak popularne szydełkowe śnieżynki. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, coś trzeba zrobić do zabawy blogowej.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ula świetne te Twoje Aniołki. Bardzo lubię robić z filmików Aurelii. Z moich gwiazdek też niewiele zostało, ale coś tam jest, głównie zostały mi te kolorowe. Jak widać białe cieszą się lepszą popularnością.
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, masz rację, białe mają lepsze wzięcie.Ja jednak wolę schemat.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Aniołki są prześliczne:)Po prostu cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne aniołki. Ja też przetwarzam co się da . Miło patrzeć jak piwniczka się zapełnia. Pozdrawiam serdecznie 🌞💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, sloikowanie już powoli się kończy, jeszcze buraki i kapusta kiszona a po drodze to już jakieś resztki.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Piękne aniołki w Twoim wykonaniu. Zima jest długa i miło tworzyć słoiczek. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Szkoda aby się zmarnowało jak urósło.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Aniołki wyszły Ci rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko , chyba znów gwuazdki zrobię.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Robiłam już takie aniołki. Akurat wolę z filmików korzystać, ale każdy wybiera co bardziej mu pasuje!😀
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, jednak ja wolę schematy, a pochwaliłaś się aniołkami? Buziaki 😗

      Usuń
  13. Ulcia fantastyczne aniołki i brawa, że dałaś radę. Ja probowałam identyczne robić w zeszłym roku i poległam na spódnicach.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Justynko też kombinowałam trochę. Jak już pierwszy zrobilam to zaczęłam kolejne kominacje z pomniejszaniem.Odbuziam.❤❤❤

      Usuń
  14. Prześliczne aniołeczki wydziergałaś!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że robisz tak samo jak Ja wszystko idzie do ludzi -:) ale to dobrze niech inni też się cieszą. Świetne są te aniołki -:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ile tego mogę mieć a ta zabawa dala dużego kopa do tworzenia.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Podobają mi się takie aniołeczki:) Według filmiku Aureli ubierałam kiedyś bombki, tych aniołków też u niej poszukam:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też korzystałam z filmików na bombki jednak wolę aniolki przestrzenne niż te plaskie.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ula, ja też lubię tworzyć z Aurelią, super aniołki. Akcje charytatywne to jednak szczytne cele, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, trochę jednak wolę schematy niż filmiki.Pozdrawiam.

      Usuń