wtorek, 28 września 2021

144.Zabawa a raczej nauka u Reni.

Kolejna lekcja u Renatki,  to co lubię.Temat dosyć trudny "Entleraki i składaki ". Na drutach nie próbowałam ale Renatka pokazała śliczny schemat na kocyk i skorzystałam. To taki szydełkowy Entrelak.
 

Potrzebowałam kolejnego kocyka. Powstał z włóczki YarnArt Baby 15dkg oraz z Mimozy 10 dkg,  szydełko nr 3,5.Wymiary 82cmx62 cm.

Miałam problem z wykończeniem, przypuszczam że pani która dziergała taki kocyk chowała każdorazowo nitki a ja nie chciałam obcinać nitki tylko ją przeplatałam dlatego tez tylko jedna strona miała piękny zygzak a druga nie. Musiałam wymyślić jakieś wykończenie ale strasznie brzegi mi falowały, prułam 2 razy , jeszcze trochę się faluje ale myślę że po praniu trochę się to unormuje.

Ostatnie zadanie w tym miesiącu wykonane, czekam na kolejny miesiąc co tam panie wymyślą. Dziękuję za odwiedziny i komentarze, w piątek przyjeżdża brat z bratową na 4 dni więc czasu na robótki będzie mało. Życzę zdrowia  i pięknej Złotej Polskiej Jesieni.

40 komentarzy:

  1. Coraz nowe wzory! Widać, że trudne. Zdolna jesteś, że to chwytasz!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to jeden z łatwiejszych wzorów no i schemat był.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ula, zadziwiasz mnie bezustannie. Moja mama robiła na drutach niesamowite cuda, miałaby teraz fajną zabawę gdyby była z nami 🙂
    Kocyk śliczny i do tego niebieski 😉
    Uściski🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro się zapisalam to wypada coś wykonac.Staram się robić rzeczy praktyczne.Tak, nasze mamy miałyby frajdę z tych robótek .Buziaki.😀❤❤❤

      Usuń
  3. Piękny kocyk :)
    Ty wybrałaś szydełko a ja druty, tylko, że ja póki co rzuciłam robótkę w kąt i wzięłam się za gwiazdki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gwiazdki też zaczęłam robic , nie wiem czy kiedyś zrobię enterlac na drutach.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Po prostu piękne, fantazja górą.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłą pochwałę, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Śliczny kocyk. Ja teraz zostałam daleko w tyle z robótkami, ale lubię patrzec, co ta u Ciebie w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, lubię rzeczy praktyczne a w listopadzie będzie potrzebny.Pozdrawiam

      Usuń
  6. Byłam ciekawa Ula co tam na to zadanie poczyniłaś, bo ja to w zasadzie poległam. Zaczęłam ale nie skończyłam. Wrzesień coś mi szybko upłynął.
    Podoba mi się Twój kocyk, fajne na kolorki i mam nadzieje że ten dla kogo go zrobiłaś też będzie zadowolony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale Twoja chusta zapowiada się sl7cznie.Na drutach nawet nie próbowałam.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Zawsze byłam przekonana, że entrelac jest trudnym wzorem! A Ty rach-ciach o masz kocyk! Podziwiam!🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to na szydelku no druty tym wzorem mnie przerazaja.Buziaki.

      Usuń
  8. Pięknie ci wychodzą te kocyki, a ja nieustannie zazdraszczam Ci umiejętności szydelkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucy, też potrafisz robic na szydełku, to nie takie trudne.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Śliczny kocyk wysupłałaś:) jestem pełna podziwu dla Ciebie bo to duży projekt jak na miesiąc:)Kocyk na pewno da wiele ciepła i radosci
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję, z tym schematem to trafiłaś w punkt.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Urszulko, cudny ten kocyk. Bardzo podoba mi się wzór, no i kolorystyka moja ulubiona. Z takim zimne dni nie straszne.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, kocyk dla maluszka zrobilam.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Urszulka, piękny kocyk poczyniłaś. Nie mów tylko, że nie jesteś zdolniacha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wedle Twoj chusty to nie.Pozdrawiam serdecznie. 😗😘

      Usuń
  12. No i powstał kolejny śliczny kocyk, a przy okazji opanowany nowy wzór. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest.Powstala rzecz pożyteczna.Odpozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Masz talent, zawsze chciałam coś takiego wydziergać :) zdrówko się przyda, również go Tobie życzę :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocyków nigdy nie za wiele ;) to wielka sztuka łączyć przyjemne z pożytecznym, mnie się to rzadko udaje ;))
    Dziękuję Uleńko za odwiedziny!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się odezwałaś.Buziak8.😘😘

      Usuń
  15. Super sobie poradziłaś z tym zadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato, druty mnie odrzuciły.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Kolorystycznie wygląda bardzo ciekawie. Lubię takie połączenie kolorów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolory typowe dla chłopczyka.Odpozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Szydełkowy entrelac to ciekawy wzór a kocyk nim robiony jest świetny. Fajne kolorki a wykończenie wygląda bardzo dobrze. Zadanie wykonane na 6+
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, bardzo dziękuję za tak wysoka ocenę.Kocyk dla chłopczyka.Buziaki.

      Usuń
  18. Fantastyczny kocyk zrobiłaś i wzór się pięknie prezentuje:-)
    Moje podkładki też się falowały;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, jakoś trochę zniwelowalam te fale, we wózku chyba nie będzie widać.Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ja w szydełko ani druty kompletnie nie umiem, więc tym bardziej podziwiam, świetny kocyk Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest dużo filmików i można się nauczyć jak masz oczywiście ochotę bo nic na siłę.Buziaki.

      Usuń
  20. Super kocyk. Prześliczny. Jeszcze nic w tym splocie nie robiłam a jest wyjątkowo ładny . Połączenie tych kolorów i wykonanie - BRAWO !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bozenko, splot troche powoli rosnący, kolorek dla chłopaka.Pozdrawiam.

      Usuń