poniedziałek, 5 czerwca 2023

223.Rękodzieło i przysłowia albo ......

 Kolejny miesiąc zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2023/06/rekodzielo-i-przyslowia-albo-czerwiec.html?m=1



Wykonałam na drutach nr 3,5 szyjogrzej męski.Włóczka to Baby Wool oraz włóczka skarpetkowa.

Wybrałam przysłowie nr 2, konkretnie "horyzonty u różnych ludzi są różne ", tak jak u tego pana dla którego zrobilam ten szyjogrzej na teraz, jest to osoba chora co jest osobiście bardzo smutne dla mnie bo to osoba z mojego otoczenia.
Nie mogę jakoś poskładać tego posta ,piszę nadal z komórki i po przekopiowaniu przysłów od Splocika robi mi się tło niebieskie.

Jeszcze banerek a potem będą przysłowia.
Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny.Pozdrawiam. 

 Kompromis to sztuka dzielenia ciasta tak, aby każdy myślał, że dostał największy kawałek.
2. Wszyscy żyjemy pod tym samym niebem, ale horyzonty u różnych ludzi są różne.

35 komentarzy:

  1. Myślałam, że to jest ubranko dla takiej większej lalki :).

    Dużo zdrowia dla tego pana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Raeszko, mogłam bardziej zdjęcie zrobić w zbliżeniu , pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Też tak pomyślałam :D

      Usuń
    3. Zdarza się, pozdrawiam.

      Usuń
  2. Podoba mi się nazwa "szyjogrzej", Urszulko.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu, pozdrawiam cieplutko.On ogrzewa szyję to szyjogrzej

      Usuń
  3. Przeznaczenie bardzo konkretne i miły gest, a nazwa wprost idealna - szyjogrzej, super!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,to dla teścia mojego syna, nie dobrze to wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Szyjogrzej to bardzo wygodna rzecz, lepsza od szalika. Zdrowia dla pana teścia.
    Nie brakuje Ci działki? Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu,ja tam wolę szalik i konkretnie się opatulić.Aniu, zbyt dużo się dzieje u mnie aby tęsknić za działką, zamysł był że jeszcze rok ale się przyspieszyło.Pozdrawiam serdecznie. 😘🌺🌷

      Usuń
    2. To niech się dzieje jak może najlepiej, tylko tego mogę życzyć. Buziaki 💗

      Usuń
    3. Dziękuję, oby na dobre.❤️

      Usuń
  5. BBM: Szyjogrzej bardzo elegancki. Podoba mi się tym bardziej, że bardzo lubię golfy! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zrobilam wg życzenia jednak wolę opatulic się szalikiem.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Super szyjogrzej. :)
    Niech służy dobrze Teściowi.
    Nazwa powstała jak byłam jeszcze na bloxie; tam zastanawiałyśmy się jak nazwać ten "wycięty" kawałek swetra z golfem.
    Była też nazwa ocieplacz-golf, ale to za długa nazwa i określenie "ocieplacz" można zastosować do szalika, do chusty i do takiej szalo-chusty, ale ostatecznie przyjęła się nazwa "szyjogrzej".
    Świetnie powiązałaś wykonaną pracę z przysłowiem. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyjaśnienie pochodzenia słowa "szyjogrzej " oraz pochwałę, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Świetna praca i nazwa super ! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten szyjogrzej i zabawnie go nazwałaś . Z telefonu faktycznie trudno się pisze. Pozdrawiam serdrcznie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale ta nazwa nie jest moja, też mi się podoba.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Napewno świetnie ogrzeje w zimne dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to niestety na teraz, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Szyjogrzej super nazwa, niech więc grzeje szyję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to nie moja nazwa chociaż bardzo adekwatna do używania tego udziergu.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Super Ci wyszedł i kolor i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten szyjogrzej :) Bardzo mi się takie podobają jednak na drutach dla mnie za trudne do zrobienia.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to przecież same prawe i lewej Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Świetna nazwa. Mam takie coś dla Syna i nazywamy to kominem 🙈😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, często po sieci lata nazwa szyjogrzej. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Piękny komin i na pewno ociepli czyjąś szyję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo spodobały mi się te przysłowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Splocik już sporo znalazła ,fajna zabawa.pozdrawiam.

      Usuń