wtorek, 13 czerwca 2023

225.Dwie zabawy

 Dzisiaj dwie robótki do dwóch zabaw.

Dla Splocika " Małe Dekoracje " https://splocik2.blogspot.com/2023/06/male-dekoracje-galeria-majowa.html?m=1

Zrobiłam kolejne podkładki pod kubki.

Najpierw powstały 3 szt a potem jeszcze jedna resztkowa.

Tutaj całość.Te z poprzedniego postu i te co zrobiłam oraz serwetka i skarpetki były prezentem urodzinowym  dla przyjaciółki. Jeszcze banerek do zabawy.


I zabawa u Renatki, https://reanja1.blogspot.com/2023/05/link-party-majczerwiec.html?m=1

Widać na fotce że to nie dużo ale spędziłam kilka godzin na przeróbce tej spódnicy, odpruć falbanę i 2 razy obszydełkowałam dół spódnicy.



I banerek.

Dzisiaj to wszystko, dziękuję za odwiedziny i komentarze, pozdrawiam serdecznie.

45 komentarzy:

  1. Fajnie że kolejne dwie zabawy masz zaliczone , ja w tym miesiącu posucha niestety. No cóż kiedyś się nadrobi . Fajne te podkładki wyszydełkowałaś, choć przyznaję bez bicie że różowego koloru nie lubię. A recykling spódnicy rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, to jest taki pudrowy róż, nawinął się w łapy i wykorzystałam do końca.Spodnica zaś była nowa kupiona w necie i zamiast zwrócić to zrobilam co zrobiłam, głupotę, mialam odesłać.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Jak zwykle pracowicie i pomysłowo, fajna ta spódnica!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, tkanina spódnicowa jest miękka i delikatna.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Podkładki super i zawsze się sprawdzają . Spódnica świetna! Osobiście nie lubię przeróbek- tym bardziej podziwiam, wolę uszyć coś od nowa . Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też nie lubię przeróbek ale jak się nie myśli to jest efekt.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Urszulko, bardzo podoba mi się kolor tych podkładek, a spódnica - rewelacja.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu, nitka na podkładki to resztka i wykończyłam do końca.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Takie podkładki zawsze na czasie! A spódnica ma nowy "sznyt"! :-))))
    Macham! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne podkładki. :)
    Podkładek nigdy nie za dużo.
    Ja do przeróbek podchodzę jak pies do jeża i często długo to trwa, aż w końcu zrealizuję to co mam do zrobienia.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, podkładki poszły jako prezent a spódnice powiesiłam w miejscu widocznym i zaparłam się że póki jej nie zrobię to będzie tam widzieć.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Podkładek nigdy za dużo. Twoje są świetne. A spódnicę bardzo pomysłowo obrębiłaś szydełkiem - gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo tylko chłodno aby wyjść w tej spódnicy, pozdrawiam.

      Usuń
  8. Spódnica wyszła wystrzałowa!
    Podkładek nigdy dość 🙂😚😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, podkładki już wyszły z domu.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Bardzo ładne prace. Te serwetki są przeurocze, cudny delikatny kolor, podobają mi się bardzo :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z obszydełkowaniem spódnicy faktycznie musiało być trochę roboty. Świetnie Ci wyszło i podkładki też cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wspominałam wcześniej, podkładki super. Spódnica mega ciekawa 🤩

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie przerobiłaś spódnicę, a podkładki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danusiu, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. BBM: Kiedyś przedłużałam spódnicę szydełkowaniem , ale był to grubszy, bardziej mięsisty materiał. Z takim cienkim to sztuka, żeby dobrze wyszło! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję BBM, na mięsistym materiale lepiej się robi ale na cieńkim też poradziłam sobie.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Podkładki są super i jaką fajną masz spódnicę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, podkładki wyfrunęły a spodnica przewiewna letnia Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Piękne te serweteczki, szydelko mnie przyciąga, ale ja jakoś za niezgrabna do niego. Ale wiesz co, dziergam ten szal(iczek) wedle mojego ostatniego wpisu. Fajny drobiazg.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przecież o chustę już dziergałas o wyszła super.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Fakt, nadal te chustę szydelkowa bardzo lubię w zimie.

      Usuń
  16. Piękne są te wydziergane przez Ciebie podkładki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne mini serweteczki, podkładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te podkładeczki :) Ciekawy pomysł z szydełkowym wykończeniem spódniczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne są te podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor mają te podkładki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne podkładeczki. KOlorek cukierkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wyszedl na zdjęciu,to taki brudny róż, pozdrawiam.

      Usuń
  22. Urocze podkładki pod kubki. Fajny pomysł z szydełkowym wykończeniem spódnicy.

    OdpowiedzUsuń